OOTD 29 Maart 2014
Oops! Stiekem vond ik deze foto’s nog, van vorige week. Roy en ik waren een stukje fietsen naar het Maximapark (echt een aanrader!) en hij wilde gelukkig wat foto’s maken! (zelf heb ik natuurlijk ook een aantal foto’s gemaakt, deels voor huiswerk en deels als hobby). Here we go: